A GINOP-2.7.1-15-2016 „Prototípus, termék-, technológia- és szolgáltatásfejlesztés” projekt keretében elnyert 87.011.393 forintos költségből az alábbi fejlesztések indulnak el:

- Egy medikai szoftverektől független űrlapszerkesztő platform létrehozása és fejlesztése.

- Kiállítási részvétel

- Marketingkommunikációs anyagok készítése: microsite, Adwords-kampány, kisfilm, roll-up.

 A Wallitrade Kft. 1991-ben alakult, 2005 januárjában a cég tulajdonosi szerkezetének átalakítását követően folytatta működését. A vállalat Magyarország egyik meghatározó vállalkozása a saját területén. A kezdetektől digitális nyomdatechnológiára, nagyformátumú nyomtatókra és küldemény-előállító eszközökre (címkéző-, stancoló-, borítékológépek, stb.) szakosodott a cég. A társaság 27 év alatt felhalmozódott rendszerfejlesztői képességeit azonban nemcsak szűkebb szegmensében kamatoztatja. Felvetődött, hogy kutatás-fejlesztési tevékenység keretében egy, a szokásos működési területüktől távol eső, kórházi betegazonosító rendszert is fejlesszenek.

 A rendszer fejlesztésének idejét nevezhetjük optimálisnak. Az ilyen, és ehhez hasonló megoldások világszerte kezdenek elterjedni, Magyarország pedig nemhogy lemaradva nincs, de egyenesen élen jár az ilyen és ehhez hasonló rendszerek bevezetésében.

Mindezek miatt, bár még a hazai kórházfejlesztési hullám sem ért véget és kifejezetten bővülő piacról beszélhetünk, a Wallitrade-nek jó esélye van arra, hogy fejlesztéseit külföldön is értékesítse. Ezért egy medikai szoftverektől független űrlapszerkesztő platform prototípusán kezdenek dolgozni, amihez első lépésként feltérképezik a rendszer lehetőségeit, megtervezik az interface-t és az űrlapszerkesztő és -kezelő komponenst, majd a Smart Badge funkcionalitásokat. Ezt követően a rendszert implementálják, végül pedig integráltan tesztelik más medikai rendszerekkel.

 Projekt azonosítószáma: GINOP-2.1.7-15-2016-01213